Μάθε τέχνη κι αστήνε…

Η αβεβαιότητα της εποχής δημιουργεί εκτός από αμφιβολίες και φόβο, ευκαιρίες και νέους τρόπους προσέγγισης και εύρεσης πελατολογίου.

 


Μιλάμε βεβαίως για τους επαγγελματίες φωτογράφους.

Κάποτε ο φωτογράφος ήταν επαγγελματίες και το έργο του αφορούσε γάμους και βαπτίσεις. Πλέον ο επαγγελματίας φωτογράφος έχει μια σαφώς μικρότερη πελατεία όσο αφορά τα μυστήρια… αλλά ένα σίγουρα μεγαλύτερο εύρος πελατών λιανικής πώλησης μιας και πλέον τα e-shop έχουν καθιερωθεί (και πλέον λόγω covid 19, επιβάλλονται για την βιωσιμότητα μιας επιχείρησης).


Η εργασία σε αυτόν τον τομέα δημιουργεί ευκαιρίες σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσω τοπικών επιχειρήσεων με σχετικά μικρό κόστος (εφόσον ο επαγγελματίας φωτογράφος ήδη έχει τον πλήρη εξοπλισμό του).

Υπάρχει σίγουρα αρκετή δουλειά, απλά χρειάζεται στρατηγική και προετοιμασία.

1)            Κοστολόγηση παροχής υπηρεσιών σας ανά περίπτωση και βάση σωστών υπολογισμών.

2)            Portfolio με εμπορική φωτογράφιση.

3)            Επαφές μέσω e-mail και κατ’ επέκταση ραντεβού με τον υποψήφιο πελάτη.

 

Εδώ καλό είναι να δούμε δυο – τρία πραγματάκια. Ο πελάτης πάντα θα καταλήξει σε μια αξιοπρεπή δουλειά η οποία παραδίδεται στον χρόνο που θα συμφωνηθεί. Μην αναλαμβάνεις κάτι που δεν μπορείς να υλοποιήσεις, κράτησε τα υψηλά στάνταρ στην δουλειά σου αλλά μιλάμε για εμπορική φωτογραφία, αυτό σημαίνει η σωστή και έξυπνη αποτύπωση του προιόντος και όχι η καλλιτεχνική δημιουργία. Ο πελάτης επιθυμεί το προιόν του να πουλάει και όχι να εκτίθεται σε εκθεσιακό χώρο.

 


Σαφώς και η εποχή διευκολύνει το ηλεκτρονικό εμπόριο και νέες επαγγελματικές ευκαιρίες παρουσιάζονται.

 

Έχεις δοκιμάσει κάτι ανάλογο?

Θα χαρούμε να ακούσουμε την γνώμη σου στα σχόλια.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου