Η ψηφιακή επανάσταση που ευνόησε και προώθησε τους περισσότερους τομείς της ζωής μας δεν έκανε το ίδιο και με την εικαστική τέχνη.
Μπορείτε να ακούσετε καταπληκτική μουσική οπουδήποτε και να παρακολουθείτε ταινίες ανά πάσα στιγμή, αλλά εάν θέλετε να παρακολουθήσετε το έργο ενός καλλιτέχνη από το σπίτι το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να τον παρακολουθήσετε μέσω… Instagram. Η WindowSight πιστεύει ότι αυτό είναι τραγωδία!
Η WindowSight είναι μια εταιρεία που θέλει να κάνει τα ίδια μεγάλα άλματα για τη φωτογραφία και την εικαστική τέχνη όπως έκανε το Spotify για μουσική, το Vudu για ταινίες, το Netflix κ.λπ.
Πάνω σε αυτό το σημείο η WindowSight κάνει ένα ενδιαφέρον εγχείρημα.
Τι θα γινόταν αν η προβολή φωτογραφιών πλήρωνε τους φωτογράφους με τον ίδιο τρόπο που όταν ακούς μουσική στο Spotify πληρώνονται οι μουσικοί; Τι θα γινόταν αν υπήρχε ροή από λίστες αναπαραγωγής φωτογραφιών ή έργων ζωγραφικής από διαφορετικά είδη στην τηλεόρασή σας?
Η εταιρεία που εδρεύει στη Βαρκελώνη θέλει να επεκτείνει την εμβέλεια καλλιτεχνών, καθιστώντας το έργο τους πιο προσιτό και προβαλλόμενο με τρόπο που να ανταποκρίνεται στην τελική εικόνα των έργων. Το Instagram, η κορυφαία κοινωνική πλατφόρμα για φωτογραφίες, μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ανακαλύψετε έναν καλλιτέχνη, αλλά δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να εκτιμήσετε το έργο τους. Οι κανόνες περιορισμού, οι εικόνες χαμηλής ανάλυσης και τα έσοδα για τους καλλιτέχνες δεν είναι αρκετά, υποστηρίζει η WindowSight.
Μέσω του WindowSight, οι καλλιτέχνες μπορούν να διασφαλίσουν ότι η τέχνη τους θα συνεχίσει να μεταφέρεται και να την απολαμβάνουν οι άνθρωποι οπουδήποτε, πέρα από τις εκθέσεις και τις εφάπαξ πωλήσεις, λέει η εταιρεία.
Η εταιρεία επιμελείται όλες τις εικόνες μία προς μία καθώς υποβάλλονται στην πλατφόρμα, ενώ αναζητά επίσης νέους καλλιτέχνες για προσθήκη της δουλειάς τους κάθε μέρα.
Ως καλλιτέχνης, μπορείτε να κάνετε αίτηση για προσθήκη στο WindowSight εδώ.
Επειδή η εταιρεία λέει ότι είναι μια πλατφόρμα για εικαστικούς καλλιτέχνες όπως το Spotify είναι για μουσικούς, αναμένεται ότι την εφαρμογή μελλοντικά θα μπορούμε να την κατεβάζουμε στο κινητό μας. Προς το παρόν, αυτό δεν συμβαίνει.
Το WindowSight λειτουργεί μόνο με υποστηριζόμενες τηλεοράσεις από τη Samsung και τη LG (χρησιμοποιώντας τα συστήματα έξυπνης τηλεόρασης Tizen και WebOS) ή μέσω υπηρεσιών AppleTV και AndroidTV.
Οι εικόνες πλήρους μεγέθους είναι ορατές μόνο σε μια υποστηριζόμενη τηλεόραση.
Το WindowSight πιστεύει ξεκάθαρα ότι το σύστημα προβολής του Instagram που βασίζεται σε εφαρμογή για το κινητό μας τηλέφωνο είναι ελαττωματικό για να εκτιμήσει πλήρως ο θεατής το έργο ενός καλλιτέχνη.
Προς το παρόν, το WindowSight προορίζεται μόνο για ακίνητες εικόνες, αν και η εταιρεία σκοπεύει να προσθέσει περιεχόμενο βίντεο στο μέλλον.
Το WindowSight σκοπεύει να πληρώνει καλλιτέχνες ανά προβολή, ακριβώς όπως το Spotify πληρώνει στους καλλιτέχνες προμήθεια ανά τραγούδι.
Ενώ η εταιρεία διαθέτει δωρεάν έκδοση, αυτή γη έκδοση δεν επιτρέπει τη ροή εικόνων σε τηλεόραση (γεγονός που κάνει την υπηρεσία να χάνει το μεγαλύτερο σημείο πώλησης, καθώς οι εικόνες εμφανίζονται μόνο σε μικρογραφίες). Το WindowSight διαθέτει επίσης μια premium προσφορά συνδρομής με 16,99 € το μήνα που ξεκλειδώνει τη ροή έργων τέχνης "HQ" με το 50% της χρέωσης συνδρομής να διατίθεται ειδικά σε καλλιτέχνες των οποίων το περιεχόμενο βλέπετε.
Οι στόχοι του WindowSight είναι υψηλοί και απαιτητικοί. Η εταιρεία τοποθετεί το προϊόν της ως έναν τρόπο να φέρει κάποιος την γκαλερί τέχνης στο σπίτι του, αλλά επί του παρόντος υπάρχουν πολλά εμπόδια στην είσοδο για όσους ενδιαφέρονται να κάνουν αυτό το ταξίδι μαζί τους.
Η εφαρμογή WindowSight είναι διαθέσιμη στο Google Play και στο App Store.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου