Από τα τέλη της δεκαετίας του 1930 έως τη μεταπολεμική άνθηση της δεκαετίας του 1950, πρόσφυγες έφτασαν στην Ευρώπη και στις Ηνωμένες Πολιτείες, μεταξύ των οποίων μερικές από τις πιο λαμπρές και με επιρροή στην ιστορία της Φωτογραφίας προσωπικότητες.
Έφεραν μαζί τους τις νεωτεριστικές αρχές Bauhaus, με έξυπνες προσεγγίσεις στη φωτογραφία και πίστη στις απεριόριστες δυνατότητες του γραφικού σχεδιασμού και έλαβαν ασυνήθιστο καλωσόρισμα στην καινοτομία.
![]() |
Cary Graphic Arts Collection, Rochester Institute of Technology |
Αυτοί οι μετανάστες και οι μαθητές τους μετέβαλαν όχι μόνο
τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αλλά και τον πολιτισμό γενικότερα, σύμφωνα με τον Mason Klein, ανώτερο επιμελητή στο
Εβραϊκό Μουσείο, ο οποίος διοργάνωσε το «Modern Look: Photography and the American Magazine»,
που θα ανοίξει στις 2 Απριλίου στη Νέα Υόρκη. Η έκθεση θα εμφανίσει περίπου 200
εικόνες, συμπεριλαμβανομένων έργων του Richard Avedon, του Robert Frank και του Irving Penn, καθώς και έργα από την Margaret Bourke-White, τον Lisette Model και ο Gordon Parks τον πρώτο μαύρο
φωτογράφο που φωτογράφισε για το Vogue.
Η ιστορία δεν θα μπορούσε να ειπωθεί χωρίς τους Alexander
Liberman και Alexey Brodovitch, Ρώσους μετανάστες που έγιναν καλλιτεχνικοί
διευθυντές.
Παρακάτω, ο Klein παρουσιάζει τέσσερις εικόνες από την παρουσίαση:
![]() |
Cover design, Direction, Vol. 3, No. 9, December 1940 |
![]() |
Kid + Homeless, New York, printed circa 1955 |
![]() |
Choreartium (Three Men Jumping), circa 1930s |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου